» Dakar/Silk Way « » Loprais Drinks 69 « » Tatra Services « » Loprais FRT « » Loprais E-Shop « » drink4u «
10.01.2018 13:46
Etapa 4 : San Juan de Marcona - San Juan de Marcona / A...
Tým trápila hned od startu 4. dakarské etapy technika vozu. V závěru poslední části RZ se v jednom trychtýři Queen převrátila na bok a Aleš byl s týmem nucen přenocovat přímo v... více
09.01.2018 15:22
Etapa 3: Pisco - San Juan de Marcona / Aleše zradila t...
Aleš Loprais dokončil třetí dakarskou etapu až na 17. pozici se ztrátou 1h:26min. Důvodem byly technické problémy v první části měřeného úseku, které ho při cestě potkaly. Přesto... více
08.01.2018 11:28
Etapa 2: Pisco - Pisco / Druhý flek
Aleš Loprais zahájil z první pozice a otevíral cestu konkurenci. Během navigačně náročné druhé etapy  z Pisca do Pisca se mu ale nevyhnuly drobné technické problémy. Ztráta času... více

 

Aleš Loprais prezentoval nový revoluční dakarský speciál. Náš InstaForex Loprais Team se navíc spojuje s aktuálně nejúspěšnější českou truckracingovou stájí MKR Technology. Cíl je jasný - společně dobýt slavný Dakar a před ním ruskou Silk Way Rallye.

 

"Severočeský tým MKR Technology konstruktéra Maria Kresse, nám na míru šije pohonnou jednotku. Jsem moc rád, že jsme po dvou letech navazování spolupráce nyní projekt pro naši královnu zrealizovali. Srdce vozidla je pro dálkové soutěže zásadním prvkem. Výkonově se tak posouváme do jiné dimenze našich největších soupeřů, jako jsou KAMAZ nebo IVECO. Rovněž z hlediska životního prostředí je nový motor výrazně ekologičtější, což je na Dakaru stále více sledovaným aspektem," sdělil spokojeně pilot soutěžního vozidla Aleš Loprais.

 

Nový speciál ponese jméno QUEEN 69 – EVO II a vychází z typového označení TATRA JAMAL. "Královna" je oproti předešlé generaci výkonnější a lehčí s důrazem na lepší aerodynamiku. Tento pouštní obr bude osazen zcela novým 6ti válcovým agregátem "MKR Powertrain Rally Edition" o objemu 12,8 litrů a výkonu 920 koní s točivým momentem 4200 Nm, který vzejde právě z technologického centra Kressovy stáje v Židovicích na Roudnicku.

 

evo2

 

"Je třeba si uvědomit, že tento motor bude mít úplně jiné parametry než ten, který používáme na okruzích. Na Dakaru vládnou zcela odlišné podmínky. Bude to jiný extrém, ale o to je to větší výzva pro nás pro všechny. Hodláme postavit motor přímo pro Alešovu Tatru a pokusíme se mu pomoci dostat až na úplný vrchol této světově proslulé soutěže," podotkl k projektu německý konstruktér a majitel stáje MKR Technology Mario Kress. Další absolutní novinkou na revoluční tatře jsou speciální tlumiče, které Loprais vyvíjí ve spolupráci se slovenským výrobcem pod nově vzniklou značkou Loprais FRT shock absorbers.

 

InstaForex Loprais Team se s novým kamionem hodlá zúčastnit dvou nejdůležitějších maratonských podniků Silk Way Rallye v Rusku a Rallye DAKAR 2014 v Argentině, Bolívii a Chile. "Naše nová zbraň vyrazí na první "shake down" ve druhé polovině května. Čekají nás první společné testy, nastavení vozidla, prezentace médiím a našim reklamním partnerům, bez kterých bychom nemohli zrození Queen 69 realizovat. V červnu máme na programu srovnávací test staré a nové generace kamionu na jedné identické trati. Už teď se na ten souboj velmi těším," dodal Aleš.

 

Částečně můžete pod pokličku toho všeho nahlédnout už nyní, přinášíme špionážní video:

 

 

Další bližší informace Vám budeme průběžně přinášet a brzy se můžete těšit další video z prvních testů.

 

Share
Archiv
E-shop
E-shop
Aleš Loprais

CLARK OIL s.r.o. | Střelniční 1770 | 744 01 Frenštát p/R. | Czech Republic
Copyright © www.loprais.cz | 2013 All Rights Reserved
Design&Code: Tripon Media s.r.o. | www.tripon.cz

Karel Loprais